top of page
Abstract Lines

המשך קריאה

מוצר חדש ממשפחת Leica BLK

באירוע HxGN LIVE האחרון (אירוע הטכנולוגיה המוביל בעולם) שהתקיים בשבוע שעבר חשפה Leica Geosystems מוצר עתידי אשר עומד להצטרף למשפחת סורקי לייזר BLK בחודשים הקרובים.

הראשון- BLK2GO הינו סורק לייזר תלת מימד ידני לאיסוף ענני נקודות תוך כדי הליכה ויצירת מודל תלת ממדי באמצעות טכנולוגיית SLAM.

נראה כי חטיבת BLK של Leica מתפתחת לתחומים חדשים ולתעשיות חדשות.

מצורף מידע ראשוני.

נתונים נוספים בעתיד הקרוב.

סורק הלייזר הידני להדמייה BLK2GO

יוצר חללים בתלת מימד תוך כדי תנועה. הוא לוכד תמונות וענני נקודות מדוייקים בזמן אמת ומשתמש בטכנולוגיית SLAM כדי לתעד את המסלול שלך בסביבת המדידה.

מהיר

סרוק תוך כדי הליכה ללא הפרעות. תפיסת המציאות הדיגיטלית של המרחב סביבך מתרחשת בזמן אמת תוך כדי הליכתך.

זריז

סרוק מעל ומתחת לאובייקטים, דרך חדרים ופתחים (למשל בתוך תקרה אקוסטית, מתחת לרצפה צפה), מעבר לפינות, במעלה ובמורד המדרגות. באמצעות טכנולוגיית המודעות המרחבית, BLK2GO יודע היכן הוא נמצא ואיפה הוא היה בסביבת המדידה.

סריקה בתנועה

BLK2GO הוא אלחוטי וקל משקל, עוצב ללכידת המציאות בתנועה, להיכן שתלך.

לכידה ללא תפר

כמו זרקור להדמייה הויזואלית של מציאות תלת ממדית, BLK2GO בונה ענני נקודות בתלת מימד בצורה אוטומטית תוך כדי תנועה. BLK2GO משלב יחד את כל התמונות, ענני הנקודות והנתונים מהרגע בו התחלת סשן סריקה ועד לרגע בו כיבית את המכשיר.

ניידות ללא עזרים

ללא חצובה או שימוש במטרות קבועות. איסוף הנתונים על גבי טאבלט. מתאפשרת סריקה ממושכת ורציפה באמצעות סוללה נטענת.

מפרט טכני ראשוני

טכנולוגיית LIDAR דו צירית

טכנולוגיית LIDAR דו-צירית במכשיר קטן ביותר עם הדיוק הטוב ביותר, סגורה בתוך כיפה מוגנת ואטומה לחלוטין שסורקת מעל 700,000 נקודות לשנייה. שני הצירים מסתובבים בעקביות בזמן הסריקה.

מערכת ראייה MultiCamera

מערכת הראייה של BLK2GO מורכת ממצלמת 12 מגה-פיקסל בעלת פירוט גבוה עבור דימויים בעלי ניגודיות גבוהה, ועוד שלוש מצלמות פנורמיות לניווט חזותי באמצעות SLAM, ענן נקודות צבעוני, ולכידת תמונות פנורמיות.

GRANDSLAM

GRANDSLAM (לוקליזציה ומיפוי בו זמנית) המשלב בין טכנולוגיית LIDAR (ציר כפול במהירות גבוהה), מערכת ראייה MultiCamera, ויחידת מדידה אינרציאלית המאפשרת ל BLK2GO ניווט עצמי.

שלד אלומיניום קל משקל

המכשיר במשקל 752 גרם (1.7 ק"ג עם סוללה), מבנה השלד של ה BLK2GO מיוצר בגימור מט- אלומיניום ומאפשר תימרון מעולה וחופש תנועה.

ידית חכמה

הידית של BLK2GO מכילה קישוריות WLAN, סוללה נטענת המסוגלת ל 45 דקות של סריקה רצופה, אחסון נתונים של שש שעות סריקה, יציאת USB-C להעברת נתונים מהירה וחישובי קצה.

חיווי לדים חכם

מעגל האור הצבעוני המקיף את BLK2GO מייצר ממשק משתמש פשוט, אינטואיטיבי, וידידותי למשתמשים בכל רמות המיומנות. הוא מספק למשתמש הדרכה בעת סריקה ומציג את מצב המכשיר ואיכות הנתונים. כך למשל הוא יכווין את המשתמש לנוע בקצב איטי או מהיר יותר בהתאם למורכבות הזירה בה מתבצעת הסריקה.

BLK2GO כולל תכונות חדשות וחכמות מעבר למוכר בעולם ה SLAM כיום. בעזרת טכנולוגיה חדישה זו, המשתמש יוכל לדעת איך לעבוד ביעילות המקסימלית מבלי להתפשר על איכות התוצאה.

המכשיר צפוי להיות משווק בעוד מספר חודשים, ואנו נוסיף ונעדכן בהקדם.

חזור >
bottom of page