top of page
Abstract Lines

המשך קריאה

טיול חברה "ראש פינה" 2023

כמדי שנה בחודשי הקיץ התארגנו ויצאנו לטיול חברה שנתי. הפעם היעד שבחרנו היה ראש פינה - מועצה מקומית בעלת עבר היסטורי עשיר.

את הטיול עצמו התחלנו בארוחת בוקר בקיסריה ומיד אחריה הוזנקו למירוץ עם תחנות מעבר בדרך. בכל תחנה היינו צריכים לבצע פעילות קבוצתית על מנת לקבל את הרמז ליעד הבא.

הגענו לראש פינה ואחרי מנוחה קלה יצאנו לארוחת ערב ומסיבה בסגנון שנות ה-80. שתינו ואכלנו כמו מלכים ורקדנו עד שעות הבוקר.

ביום השני של הטיול, עברנו סיור מודרך בראש פינה עצמה וקיבלנו הרצאה על תולדות המושבה מאז הקמתה, על מעורבתו הרבה של אדמונד דה רוטשילד, עברנו במבנים הישנים שעדיין עומדים על תילם וסיימנו את הסיור במצפה נמרוד.

חזי שגב המדריך, הוביל אותנו למצפה נמרוד שהקים לזכר בנו נמרוד שנפל במלחמת לבנון השנייה. הנוף הנשקף מהמצפה עוצר נשימה: רכס החרמון, רמת הגולן, רמת גלעד ומורדות הר כנען. אנחנו ממליצים בחום לכל מי שמגיע לראש פינה לעצור במצפה ולהינות מהנוף המקסים.

חזרנו למלון והשתעשנו בבריכה, התפנקנו בספא ובמסאג'ים ובעיקר עשינו צחוקים בינינו. חזרנו הביתה עייפים אך מרוצים וזאת ההזדמנות להגיד תודה רבה לכל המעורבים בתכנון, ארגון והקמת הטיול.

שנדע רק חוויות נעימות וחיוביות יחדיו ואנחנו כבר לא יכולים לחכות לטיול בשנה הבאה.