top of page
Abstract Lines

המשך קריאה

עיצוב שטחי מסחר ישתדרג לרמה חדשה לגמרי באמצעות שימוש בסריקת לייזר 3D

כותב המאמר: Stuart Loach

המסע ליצירת חללי קניות מרגשים ומושכים חזותית בשטחי המסחר של ימינו מעולם לא היה כרוך בכל כך הרבה אתגרים. עם זאת, בעזרת פתרונות טכנולוגיים עדכניים, אתגרים אלו הופכים במהירות להזדמנויות ייחודיות עבור קמעונאים לחדש ולספק מרחבים שובי לב שלא נראו מעולם.

מרובוטיקה ועד תוכנות זיהוי פנים, הטכנולוגיה מאפשרת לעסקים קמעונאיים ברחבי העולם לייעל תהליכי עבודה, להגדיל את הפרודוקטיביות במשימות ידניות ואפילו לנצל את היצירתיות וכישורי החדשנות של הצוותים שלהם. במטרה לנצל את כל היתרונות האלה בו זמנית, התעשייה הקמעונאית מאמצת בהדרגה את טכנולוגיית סריקת הלייזר התלת-ממדית, המציעה פתרון חדשני לבעלי חנויות ומרכזי קניות, לא רק כדי לפשט תהליכי עיצוב חלל חדש, אלא גם להשתמש בחופש היצירתי, המהותי ביותר לאספקת המרחבים הבולטים שנראה בעתיד.

בסופו של דבר, בעת פריסת טכנולוגיית סריקת תלת מימד, מעצבי קניונים ובעלי חנויות יוכלו לתעד את הנתונים והממדים הקיימים של כל חלל ברמת פירוט גבוהה במיוחד, כך שניתן יהיה לפתח את תוכניות הבנייה והעיצוב בצורה מדויקת.

ככל שהקמעונאות הופכת לדיגיטלית יותר, לסוחרים אין ברירה אלא לשנות את החנויות שלהם מאזור מסחר פונקציונלי למתחם חווייתי. הנתונים שנאספים על ידי סריקת תלת-ממד, מספקים רשומה דיגיטלית שניתן לבקר בה במשך הזמן, ומאפשרים לצוותים, בעת יצירת שטח המסחר החוויתי, פיתוח הדמיית תלת-ממד וחוויית "שיוט בחלל" וירטואלית, כך שיוכלו לקחת חלק לאורך כל התכנון, העיצוב וחתימת הפרוייקט.

חברת א. אדמונס ושות' בע"מ מבריטניה היא דוגמה ברורה ואקטואלית לעסק שמשתמש בטכנולוגיה זו בכדי לשפר את שירותיו. חברת בניית חנויות זו, עם משרדים בלונדון ובירמינגהם, משתמשת בלייקה BLK360 כדי למדוד במהירות חללי מסחר מורכבים, בביקור בודד, ומשתמשת בסריקה להכנת העיצובים שלה. המנכ"ל, דיוויד אדמונדס, שיבח את הטכנולוגיה ואמר כי "השילוב בין הייצוג הצילומי של החלל ליכולת לשייט וירטואלית בבניין באמצעות תוכנת Autodesk® ReCap ™ Pro הוכיח עצמו בעל ערך בתהליך העיצוב." זה מאפשר לעסק לזהות אזורים בעייתיים אפשריים זמן רב לפני ההגעה לאתר לביצוע ההתקנה הסופית.

ככל שטכנולוגיית סריקת לייזר תלת ממדית תאומץ באופן נרחב יותר על ידי בעלי שטחי מסחר,

נהיה צפויים לראות לא רק שיפור באספקת חללים שלמים, אלא גם תחום חדש שמצאנו לאחרונה שייהנה מחדשנות ויצירתיות. עלינו לשמוח מאד מהאפשרויות וממרכזי הקניות העתידיים שטכנולוגיה זו תעזור לספק.

חזור >
bottom of page