top of page
Abstract Lines

המשך קריאה

פרוייקט שימור מנהרת "רמסגייט" (באנגליה) באמצעות GeoSlam


לפרויקטים היסטוריים רבים יש חשיבות רבה למורשת התרבותית של המקום, וכן לבני עמו. זה היה הרעיון שהנחה את הצוות שעבד באנגליה ההיסטורית, בעודם מנסים לשמר את חלקי ההיסטוריה של המדינה שלהם.

זה היה ניכר בפרויקט האחרון שלהם, מנהרות "רמסגייט"- רשת של חמישה קילומטרים של מעברים תת-קרקעיים שהיו חשובים ביותר למאמץ המלחמתי ולביטחונם של תושבי רמסגייט, קנט.

בעבר שימשו המנהרות כמעבר צר לרכבת תת קרקעית, שנבנתה כדי לחבר את העיר לרציפים כדי לסייע בשיפור קשרי המסחר עם אירופה, אך עד מהרה הפכה הרכבת ליעד להפצצות האויב. לפיכך הוחלט להקים רשת של מנהרות כדי להגן על תושבי רמסגייט, ועבודת הבנייה החלה ב -1939. המנהרה העניקה מקלט ל60,000 בני אדם במלחמת העולם השנייה, והפכה למערכת המקלט הציבורית המקיפה ביותר בעולם, ולאחר מכן לאתר היסטורי לתיירים.

האתר הפך ליעד מורשת בו תיירים ותושבים יכולים לחקור את נבכי ההיסטוריה המקומית. באתר נחשף הסיפור הלאומי של בריטניה במקום ייחודי זה והוא מקור לגאוות הקהילה המקומית בעירם ושימורו הוא תרומתם הייחודית לתרבות האומה.

הצוות שעבד באנגליה ההיסטורית, הוזמן לעבוד באזור המורשת של רמסגייט על מנת לפתח מחדש את האתרים ההיסטוריים האהובים באזור, ולשקם את האזורים שנהרסו במהלך ההתמוטטות ארוכת השנים באחת המנהרות. הצוות גייס לעזרתו את חברת GEOSLAM שבאמצעות מכשיר ZEB HORIZON יצרו מפה מוקדמת של הנזק. על סמך המפה נקבעו תוכניות לשיקום המנהרות, כולל שיקום חלקים שהיו חסומים בעבר, כדי להרחיב את גישת המבקרים.

ה- ZEB HORIZON אפשר לצוות השימור לסרוק רחוק יותר בכל ערוץ בו היו צריכים סקירה מהירה של היקף הנזק, ומיקומו המשוער ביחס לפני השטח.

הסקר המלא כלל 9 סריקות, וכל סריקה ערכה כ10 דקות. בהשוואה לסורק סטטי, ה ZEB HORIZON של GeoSLAM שיפרה את מהירות תהליך הסריקה באופן דרמטי.

"שימוש בטכנולוגיית GeoSLAM היה בראש הרשימה שלנו לסריקת הרשת התת קרקעית, וזאת בעיקר בשל יכולות הסריקה שלה בטווח ארוך" ג'ון בדפרד, צוות השימור של אנגליה ההיסטורית.

תמונות מהאתר

חזור >
bottom of page