top of page
Abstract Lines

המשך קריאה

חדש! פלטפורמה לסריקת לייזר ניידת Leica ProScan

הגדל את הפרודוקטיביות של סריקת הלייזר שלך באמצעות פלטפורמת הדמייה ניידת זו

פלטפורמת סריקת לייזר ניידת Leica ProScan

עם Leica ProScan אתה יכול לבצע סריקות פנים וחוץ ללא צורך לעגן את הסריקות שלך. מערכת זו מציעה גמישות מירבית וניתן לחבר אותה למגוון סורקי לייזר ומערכות טוטאל סטיישן של Leica - מה שמגדיל את הפרודוקטיביות של הציוד ושל משימות סריקת תלת המימד שלך.

על ידי שימוש בפלטפורמת ProScan, סורק הלייזר היבשתי המסורתי שלך יהפוך למערכת מדידה תלת מימדית קינמטית (מאפשר סריקה תוך כדי תנועה).

  • מקטין באופן משמעותי את זמן סריקת הנתונים באתר

  • אינטואיטיבי לתפעול ונוח לשימוש

  • חישוב ישיר של ענני נקודות

  • הובלה וגמישות מוחלטת

  • מינוף מערכות הטוטאל סטיישן הקיימות שלך

עגלת ה- ProScan פותחה במיוחד לקליטת נתונים בתנועה. בשלב האתחול היא משמשת כתחנת בסיס. בשלב סריקת הנתונים היא הופכת לפלטפורמת מדידה נוחה המעניקה לך חופש לנוע במהירות ובחופשיות.

אופטימלית ליישומי פנים וחוץ

מערכת ה- GNSS המשולבת במלואה מאפשרת לך לנוע בחופשיות ומספקת רפרנס גיאוגרפי ישיר לכל הנקודות בענן הנקודות שהתקבל. לסריקת פנים תוכלו לסמן נקודות בקו ישר ופשוט לעקוב אחר הקו. המערכת רושמת אוטומטית את הנקודות באמצעות טכנולוגיית מעקב.

חווית הסריקה הקינמטית האולטימטיבית

ניתן לעשות שימוש בטוטאל סטיישן הרובוטי שלך בכדי לעקוב אחרי הפלטפורמה לאן שאתה הולך, כך שתוכל להתרכז לחלוטין במרחב שיש לסרוק – סריקות פנים, חוץ, מנהרות – מה שתרצה. השימוש במעקב אחר הפלטפורמה באמצעות טוטאל סטיישן רובוטי מבטיח תנועה בלתי מוגבלת, גמישות גבוהה ביותר ואת הדיוק הטוב ביותר האפשרי בזכות העקיבה המדוייקת.

צרו איתנו קשר עוד היום למידע נוסף

או לתיאום הדגמה כיתבו אל: ProScan@leica-geosystems.com

למעבר לברושור לחצו כאן

למעבר למפרט הטכני לחצו כאן

חזור >
bottom of page