top of page
Abstract Lines

המשך קריאה

שירות חדש ברשת SpiderNet של אטקס


בהמשך למאמצי השדרוג והמודרניזציה של רשת תחנות Spidernet המופעלת ע"י חברתנו שודרגו שרתי החברה וכעת הם כוללים שירות Auto-compute המאפשר העלאת קבצי Raw (מידע גולמי) של תצפיות לווייניות הנאגרות בשטח וחישובם באופן אוטומטי ע"י שרת spidernet וזאת ללא צורך בהתקנת תוכנה של עיבוד מאוחר או ידע בהפעלתה.

השירות אמור להקל על לקוחות אשר אינם עושים שימוש נרחב בשיטות של עיבוד מאוחר או זקוקים לקבלת התוצאות בשטח (בעזרת מחשב נייד) ולמעשה מפשט מאד את תהליך חישוב נקודות GPS בעיבוד מאוחר (post processing).

למה אני צריך את זה?

כאשר מבצעים מדידות בשטח ואין תקשורת סלולרית ולא ניתן לקבל את התוצאות בשיטת זמן אמת (RTK) ניתן למעשה לבצע את המדידות בשיטות של עיבוד מאוחר.

השיטה המקובלת ביותר והמיושמת ביותר היא השיטה הסטטית שבה מציבים את האנטנה על גבי חצובה ועורכים תצפית ארוכה של מספר דקות עד שעה (לפי הצורך) וזאת לקביעה של נקודות בקרה מדויקות.

שיטות נוספות ישימות בעיבוד מאוחר הן שיטות שבהן זמני האיסוף של התצפיות הלווייניות הוא קצר יחסית פר נקודה. לדוגמה שיטת STOP&GO - שיטה בה המודד מתעכב בכל נקודת מדידה מספר שניות, שיטה זו מאפשרת מיצוע הערכים בכל נקודת מדידה הנלקחת.

שיטה נוספת היא שיטת (PPK (post processing kinematic בה המידע מחושב תוך כדי תנועה כאשר בתחילת הסשן מתבצע אתחול סטטי ובסופו מתבצעת סגירה סטטית וזאת על מנת לבקר את החישוב.

השרת החדש של ספיידר (SBC) יאפשר ללקוחותינו את השירותים הבאים:

  1. גישה לקבלת קבצי rinex מכל תחנה פיזית הקיימת ברשת באופן קל ונוח עם ממשק גרפי חדיש.

  2. יצירת תחנה וירטואלית ע"י מיקומה המקורב במפה וקבלת קובץ rinex של התחנה הווירטואלית המבוקשת (אופציה זו תתאים ללקוחות המבקשים לעבוד ב STOP&GO או עם PPK וזאת מאחר שהווקטורים המחושבים יהיו קצרים)

  3. חישוב אוטומטי של תצפיות ע"י העלאת מידע גולמי מהROVER וקבלת תוצר מחושב מהמערכת.

זוהי טעימה ראשונית ובניוזלטר הבא נשלח מדריך מפורט לשימוש עם דוגמאות!

השירות יינתן עד לסוף 2019 לפי דרישה וללא תשלום ללקוחות המעוניינים בכך :)

בתקופה זו אנו מריצים פיילוט על מנת לבחון את המשאבים הנדרשים בהפעלתו.

החל מ2020 שימוש בשירות יחויב בהתאם להסכמי השירות השונים.

על מנת לגשת לשרת יש להקליד בשורת הכתובת בדפדפן את הכתובת הבאה:

בדף הנחיתה יש להקליד שם משתמש וסיסמה אשר יסופק על ידינו.

זוהי טעימה ראשונית ובניוזלטר הבא נשלח מדריך מפורט לשימוש עם דוגמאות!

דוגמה לדוח התוצר המתקבל משירות החישוב האוטומטי

מאחר והשימוש בחישוב מאוחר נעשה אצל מרבית הלקוחות לעיתים רחוקות, אנו משוכנעים ששירות זה יועיל ללקוחות, יחסוך מהם את הצורך ברכישת תוכנת עיבוד מאוחר יקרה ויקל על הלקוחות בחישוב נקודות בקרה ובמשימות יומיומיות.

הישארו מעודכנים!

חזור >
bottom of page