top of page
Abstract Lines

המשך קריאה

הזול הוא יקר - השיקולים בעת רכישת טוטאל סטיישן

קבלת החלטה לטווח ארוך בעת רכישת טוטאל סטיישן

ההחלטה להשקיע בטוטאל סטיישן חדש פירושה מציאת מסגרת הזמן המתאימה ביותר לכך. אחד הגורמים החשובים ביותר עבור קבלת התמורה הטובה ביותר עבור הכסף שלך הוא לדעת את עלות הבעלות הכוללת על המכשיר שלך בעתיד. ערך מורכב זה, מסכם את ההשקעה שלך לאורך כל מחזור החיים של המכשיר. "עלות הבעלות הכוללת" של טוטאל סטיישן כוללת את מחיר הרכישה, את עלויות התפעול, עלויות תמיכה ושירות, וגם את אורך החיים של המכשיר. בעת קבלת החלטה, חשוב להסתכל מעבר למחיר של המכשיר ולהתמקד בפרספקטיבה ארוכת הטווח של הרכישה שלך.

מהם השיקולים בעת רכישת טוטאל סטיישן?

מלבד בחירת ציוד אמין מאוד, תצטרך לשקול את "עלות הבעלות הכוללת" שלך. ערך זה כולל את כל העלויות הישירות והעקיפות שיש לקחת בחשבון כאשר אתה מחליט לקנות מכשיר חדש.

ההיבטים שיש להביא בחשבון הם:

  1. לפני הרכישה: אתה וחברי הצוות שלך – משתמשי הטוטאל סטיישן - ערכו מחקר, השוו בין ספקים, דברו עם אנשי מכירות. הזמן הוא כסף, לכן חיוני לקחת אותו בחשבון כאשר חושבים לקנות טוטאל סטיישן. בחירת ספק אמין יעזור לך לקצר את זמן ההמתנה לשירות ולחסוך כסף.

  2. רכישת טוטאל סטיישן: המחיר הוא יותר ממה שאתה רואה ממבט ראשון ("העץ"), יש לכלול

עלויות נוספות וחסכונות שיצטברו במהלך חיי של המכשיר ("השורשים")

  1. שימוש ותפעול המכשיר החדש: זה מתחיל בלמידת המכשיר החדש, וממשיך עם התפוקה של הצוות שלך בעת השימוש במכשיר בעבודה יומיומית. זה כולל גם את האפשרות להסתמך על שירותי תמיכה..

  2. עלויות תחזוקה: ודא תמיד שאתה מודע מהי תדירות הביקור הנדרשת במרכז השירות עבור הטוטאל סטיישן שלך. בדוק מהו התמחור והזמינות של חלקי חילוף שתצטרך לאורך הזמן (גם עבור מכשירים ישנים או שיצורם פסק), מהן עלויות תיקון פוטנציאלי, תחזוקת תוכנה ועלויות אחריות.

  3. עלות השבתה: במקרה והמכשיר יכשל בביצועים או יפסיק לעבוד, תצטרך לקחת בחשבון עלות עבודה נוספת, עלות התוצרת האבודה, ואפילו לקוחות לא מרוצים (דבר העלול להשפיע על הפרויקטים העתידיים שלך).

  4. עלויות סיום חיי המוצר: מה יקרה ברגע שלא תשתמש עוד במכשיר? האם תוכל למכור אותו במחיר סביר / רווחי (יציבות מחירים)? כמה גבוהות עלויות הסילוק או הפירוק? ההשקעה שלך משתלמת רק אם למכשיר שלך יש ערך יציב.

"חברתנו הוקמה בשנת 1973 ולאורך כל שנות פעילותנו אנו עובדים עם ציוד של Leica (בעבר Wild). ביצענו פרויקטים לאומיים רבים בתחום התשתיות ועבודות הנדסיות שדרשו דיוקים של 1 מ"מ ואף טוב מזה. מכשירי המדידה של Leica אפשרו לנו לעמוד בעקביות בדרישות הדיוק הגבוהות מחד, והוכיחו עצמם כאמינים ביותר, בסביבות העבודה התובעניות ביותר, מאידך. מעבר לציוד, גם השירות שאנו מקבלים מחברת "בני אלי אטקס" הינו ללא דופי. אני אפילו לא טורח לבדוק ציוד של חברות אחרות"

ארמי גרינשטיין, הנדסה גיאודטית בע"מ לאתר החברה לחצו כאן

 

"ביצענו לא מעט עבודות הדורשות דיוק רב הכרוכות בתצפיות חוזרות ובקרות במהלך העבודה ע"מ להבטיח דיוק מירבי. אחד היתרונות המשמעותיים במערכות Total Station של לייקה הוא תוכנת Smartworks המיועדת לעבודה בשדה, המציגה ממשק המותאם בצורה מופלאה לדרישות המודד בשטח. אין לי ספק שפונקציות התפעול של המכשיר תוכננו ע"י מהנדסי מדידות עם המון ניסיון וידע בעבודה בשדה."

משה אורטס, מ.א הנדסה גיאודטית מיפוי ומדידות

 

"משרדנו מעורב בליווי פרויקטי בניה גדולים ומורכבים הדורשים הקפדה על דיוקים גבוהים. כל הציוד במשרדנו הינו ציוד של Leica מדגמים ורמות דיוק שונות. תוצאות המדידה המתקבלות מהציוד נבחנו ובאופן עקבי נמצאו בחלק הנמוך של הגדרות הדיוק שניתנו ע"י היצרן. חזרתיות התוצאות המתקבלות, גם בשימוש במכשירים שונים, היא מצויינת ומספר התקלות שואף לאפס. התוכנות המובנות שימושיות למגוון רחב של פעולות מדידה ונוחות לשימוש. החשוב מכל, השירות שאנו זוכים לו מחברת "בני אלי אטקס" פשוט נפלא."

דורי כנען, כנען שרותי הנדסה בע"מ

המחיר הוא לא הכל

בהתחשב בכל העלויות הקשורות לרכישת טוטאל סטיישן, יקל עליך לתכנן את ההשקעה מאפס.

מכשיר חדש מביא איתו לא רק את היכולת לבצע משימות חדשות או מהירות ויעילות רבה יותר בעבודה הרגילה שלך, הוא לעתים קרובות ישפיע על כוח האדם שלך.

הצוות שלך עשוי להזדקק להכשרה מחודשת, ואפילו יתכן שתעסיק חברי צוות חדשים עקב עומס עבודה הולך וגובר. כדי שתוכל לתכנן במדויק את המשאבים הכספיים שלך, תצטרך לחזות רחוק- הביקורים במרכז שירות, עלויות תיקון ותחזוקה, עדכוני תוכנה, ואולי אפילו השבתה. יש גורם אחד חשוב ביותר שיעזור לך לתכנן את ההשקעה במדויק ויפחית את הסיכון שלך: איכות הציוד שלך. ככל שהאיכות גבוהה יותר, כך פחות צרות עומדות בפניך לאורך חיי המכשיר.

חשוב לדוגמה על קניית מכונית יקרה - זה לא רק תענוג לנהוג, אלא גם השקעה לטווח ארוך. מחיר הרכישה הראשונית של ציוד באיכות גבוהה מעט יקר יותר, אך בהחלט משתלם ונותן לך שקט נפשי לאורך זמן.

אחת הדוגמאות להיבטים של עלות הבעלות הכוללת הנמוכה ביותר באיכות הגבוהה ביותר היא סדרת Leica FlexLine

סדרת Leica FlexLine טוטאל סטיישן החדשה, מציעה את עלות הבעלות הכוללת הנמוכה ביותר- הוכח על ידי משוב כללי גלובלי של הלקוחות שלנו.

על אף שמחיר הרכישה הראשונית של מכשירים חלופיים עשוי להיות נמוך מזה של Leica Geosystems טוטאל סטיישן, כשבוחנים את מחזור החיים של המכשיר, העלויות הכוללות יהיו נמוכות יותר.

נתון זה כולל את כל ההיבטים של בעלות ושימוש בטוטאל סטיישן של Leica Geosystems. הגורמים העיקריים התורמים לעלות הבעלות הכוללת הנמוכה ביותר על המוצרים הם התפוקה הגבוהה ביותר בעולם, האמינות והשמירה ארוכת הטווח על ערך המכשיר.

סדרת Leica FlexLine: הדור החדש של מכשירי טוטאל סטיישן ידניים.

משמאל לימין: לייקה FlexLine TS03, FlexLine TS07 ו FlexLine TS10.

פרודוקטיביות

כדי לעזור להגדיל את הפרודוקטיביות, מכשירי Leica Geosystems מאפשרים לך למדוד ולהתוות מספר רב יותר של נקודות. על פי המבחנים, מכשירי הטוטאל סטיישן של Leica פרודוקטיביים ב 10%-20% יותר מאשר מכשירים דומים. הבדיקות שקלו את זמן ההקמה של הציוד, את המדידה ואת ההתוויה.

פונקציית AutoHeight תורמת לזמן ההקמה המהיר. AutoHeight מודדת באופן אוטומטי את גובה המכשיר ללא צורך באביזרים נוספים. יותר מזה, היא מבטיחה קריאה מדויקת באמינות גבוהה. AutoHeight מקטין את זמן ההתקנה בכ - 20 שניות בשטח, ומפחיתה את משך הזמן במשרד (מאחר ואין שגיאות בגובה המכשיר שהוכנס בשטח אין צורך לעשות מחדש התאמות במשרד).

קבל את גובה המכשיר על ידי לחיצה פשוטה על כפתור AutoHeight.

האופן בו המכשיר פועל, כלומר האופן בו המשתמש מכוון ומודד את המטרה או כל משטח אחר, הוא מרכיב קריטי עבור בפרודוקטיביות הכוללת.

ברגי הכוונון האינסופיים (אופקי בצד ימין ואנכי בצד השמאלי של המכשיר) תורמים באופן משמעותי להגדלת התפוקה. ברגי הכוונון מאפשרים מדידה גסה או עדינה ללא צורך בנעילה. יתרה מזאת, מכשירי הFlexLine כוללים כפתור הדק בצד המכשיר, המאפשר למפעיל לבצע מדידות. המהירות ומדידת טווח המרחק המדוייק במכשיר תורמים באופן משמעותי למהירות הטוטאל סטיישן. ניתן למדוד מטרות בקלות גם בתנאי מזג אוויר קשים (גשם, שמש, קור, חום, וכו').

מודם הG4 מאפשר לך לבצע שינויים של הרגע האחרון בקבצי הנתונים בשטח.

מכשירי ה FlexLine כוללים מודם G4 המאפשר העברת נתונים ניידים. המשתמש מקבל גישה מרחוק להתקן האחסון בענן עבור העברת נתונים מהשטח למשרד ולהיפך (באמצעות שירותLeica Exchange , כמו כן מאפשר גישה מרחוק באמצעות רישיון Leica Active Assist) ניתן לבצע שינויים ברגע האחרון בנתוני התכנון (כמו במקרה של עדכון נתוני תוכנית), ולהעביר אותם בקלות לשטח באמצעות הענן. אין צורך לחזור למשרד או אפילו להתוות מחדש עקב שימוש בנתונים קודמים. פרודוקטיביות מוגברת תקצר את משך הזמן הנדרש בשדה, תוכל לבצע יותר וכך תוכיח את החלטתך לרכוש טוטאל סטיישן באיכות גבוהה יותר.

אמינות

האמינות והעמידות של מכשירי Leica Geosystems מקטינים את עלויות השירות ואת זמן ההשבתה הלא מתוכנן. אם אתה צריך שירות, אתה יכול להסתמך על מעבדת השירות שלנו המוסמכת ע"י Leica שתעזור לך לחסוך זמן וכסף. מעבדת השירות שלנו והינה חלק מהרשת הגלובלית של Leica הכוללת 292 שותפי שירות מוסמכים ביותר מ 98 מדינות. גם לקוחות מחו"ל המגיעים לבצע עבודות בישראל מקבלים אצלנו שירות ואחריות יצרן בהתאם לתקן הבינלאומי של Leica.

חבילות שירות הלקוחות שלנו (CCP) מבטיחות שתפיק את הערך המקסימלי מההשקעה שלך.

כאשר אתה קונה CCP מ Leica, אתה מתחיל ליהנות מיד מגישה מיידית לרשת הגלובלית שלנו הכוללת צוותי תמיכה ושירות מקצועיים במהלך העבודה. באמצעות רכישת ה CCP שלנו אתה מקבל חבילה חסרת דאגות, ותמיד תוכל לדעת אילו עלויות עלייך לקחת בחשבון. החבילה גם כוללת:

  • פחות זמן השבתה בשל איכות יוצאת דופן, אמינות ועמידות, הבאה לידי ביטוי בבחירת החומרים הזמינים הטובים ביותר, ביצוע בדיקות מקיפות העומדות בדרישות באיכות גבוהה.

  • אתה לא לבד במקרה ומשהו ישתבש. רשת השירות וזמינות חלקי החילוף שלנו ישאירו את העסק שלך פועל.

מעבדת השירות המקומית שלנו יכולה להנפיק תעודות כיול באופן מקומי . Leica Geosystems בודקת בקביעות את כל שותפי השירות המקומיים כדי להבטיח את קיומם של תקני האיכות בקנה מידה עולמי. הצורך והביקוש לתעודת כיול המאשרים את איכות המדידה של ציוד הסקר גדל בהתמדה, בעיקר בשל העובדה כי יותר ויותר חברות הופכות למבוקרות ISO9001, ולכן, צריכות מעת לעת לוודא את דיוקי המדידה של הציוד שלהם.

Leica Geosystems מציעה גם תעודות כיול זהב (עבור זווית ומרחקים) בעלות הכרה בינלאומית.

תוצאות הבדיקה ניתנות למעקב והשוואה ישירות לסטנדרטים לאומיים, וכוללות מדידת ודאות ודוחות מדידה מפורטים. בLeica שוויץ תעודה זו היא בהתאם לתקן ISO / IEC 17025 והיא מוענקת על ידי שירות ההסמכה השוויצרי (SAS), החברה במעבדה הבינלאומית להסמכת מעבדות (???) (ILAC), שהוא מעבדת כיול המוכרת על ידי מכון המטרולוגיה הלאומי. תעודה זו ייחודית ל Leica Geosystems וניתנת על ידה בלבד.

לצורך ביצוע עכיבות כיול מדי מרחק, רכשנו מכשיר כיול ייחודי של Leica מסוג MicroBase המאפשר בקרת דיוק בסיסיי כיול למרחק ברמת דיוק של 5 מאיות המילימטר.

אתה יכול להסתמך על רשת שותפי השירות המוסמכים הגלובלית שלנו ופשוט להתמקד בעבודה שלך.

ערך

הערך של מכשיר טוטאל סטיישן מבית Leica Geosystems נותר גבוה במהלך ואחרי חיי המוצר, במיוחד בהשוואה למכשירי טוטאל סטיישן של יצרנים אחרים. כדי לחוות את הערך האמיתי של ציוד איכותי, חשוב להקפיד על תחזוקה שוטפת.

לבסוף, Leica Geosystems מציעה "דרכון מיחזור" עבור כל מכשירי הטוטאל סטיישן שלה. דרכון זה מכיל מידע על שימוש חוזר ועל הטיפול הנכון בחלקים המשומשים של הטוטאל סטיישן. בדרך זו אתה יכול להיות בטוח שהרכיבים, שנבחרו בקפידה על ידי Leica Geosystems, לגמרי תואמים לתפיסת הקיימות הגלובלית.

מדיניות השירות של אטקס אינה מפלה בין לקוחות הרכשו את הציוד מיד שניה, או שרכשו ציוד חדש דרך חנות אחרת, מתו ראייה כי מתן שירות הוגן ובלתי מפלה מעלה את ערך הציוד ובכך אנו שומרים על ההשקעות של לקוחותינו.

לסיכום

כאשר אתה מחליט לרכוש חדש מכשיר טוטאל סטיישן חדש, עלייך לקחת השפעות שונות בחשבון כדי להשיג את עלות הבעלות הכוללת הנמוכה ביותר. מחיר הרכישה הוא יותר ממה שנראה במבט ראשון – יש עוד עלויות מעבר, קבל החלטה לטווח ארוך. אם תוודא ששקלת את כל גורמי הסיכון ברכישת המכשיר הפוטנציאלי, תוכל לעמוד בפרויקטים בזמן, להתרחק מעלויות בלתי צפויות ולישון טוב בלילה..

חזור >
bottom of page