top of page
Abstract Lines

המשך קריאה

מערכת נוספת של חברת AMBERG שוויץ הוטמעה בהצלחה בישראל בפרוייקט הרכבת הקלה בתל אביב

במסגרת שיתוף הפעולה ההדוק בין AMBERG TECHNOLOGIES משוויץ וחברת אטקס סופקה מערכת מדידה המשלבת מערכות טוטאל סטיישן מהרמה הגבוהה ביותר הקיימת בעולם מדגם TS60 של LEICA שדיוקם 0.5 שנייה ומערכת מדידת מסילה מדגם GRP1000

הלקוח, חברת CRTG-EEB הינו חברה קבלנית מסין אשר מבצעת את הפרוייקט.

המערכת סופקה והשימוש בה החל באזור בניית מוסכי הרכבת בפתח תקווה ובהמשך ישמש לצורך הרכבה מדוייקת של המסילה ושל כל מערכות החישמול המוליכות אנרגיה לקרונות.

הTS60 של LEICA הינו מכשיר המדידה הגיאודטי הטוב מסוגו בעולם!

איכות התוצאות שהמכשיר נותן אינן מותירות ספק ולכן לייקה מובילה במכירות בעולם בתחומים ההנדסיים שבהם דרישות דיוק מחמירות ביותר (מנהור, גשרים, ניטור, מגדלים רבי קומות וכד'...)

המכשיר נשען על איכות הנדסה שוויצרית עם ניסיון בייצור של יותר מ-100 שנים!

המכשיר שדיוקו הזוויתי 0.5 שניות קשת ודיוק המרחק שלו טוב ממילימטר בודד מאפשר בקרה מחמירה של מדידות הנדסיות ובפרויקט הרכבת הקלה משמשים שני מכשירים כאלו בכדי לעקוב אחר עגלת מדידה למסילה של AMBERG מסוג GRP1000

GRP1000 הינה מערכת מדידה הכוללת עגלה שמונחת על המסילה עם תוכנה המאפשרת את הצבת המסילה בציר המתוכנן, במרווח המתאים, ובשיפועי האורך והרוחב המתוכננים. המערכת מאפשרת יישום מסילה על סוללות של חצץ - BALAST כאשר שיטת ההכוון האוטומטי של קטעי המסילה מבוצעת בעזרת מכונה רובוטית אשר ממקמת את המסילה בחצץ בעזרת זרועות הידראוליות בשיטה המוכרת בעולם בשם TAMPING. בנוסף המערכת מתאימה ליישום על מסדי בטון באופן שבו מוכנסים קפיסי מרווח (ספייסרים) מפלדה בכדי להשיג יישור מושלם של המסילה לפי התכנון- שיטה זו מוכרת בעולם תחת השם SLAB TRACK.

מערכת ה-GRP1000 הינה מערכת מסדרת מוצרים של AMBERG בתחומי אחזקת מסילה ורכבות בתווך תת קרקעי.

למערכת תוכנה ייעודית המאפשרת את המדידה ואיסוף הנתונים בכדי להזין את תהליכי הביצוע עד לקבלת התוצר הנאמן ביותר לתכנון.

ההדרכה אשר בוצעה ע"י המהנדס מר. אסד שא (Mr. Assad Sha) של חברת AMBERG הוכתרה כהצלחה והסתיימה במחצית השנייה של אפריל באזור מוסכי הרכבת בפתח תקווה.

זאת ההזדמנות להוקיר תודה לחברה ולמגוון האקלקטי של כח האדם שלה שמצאו לנו מדריך מקצועי ומוכשר אשר דובר מנדרין (סינית), שעזר לנו באתגר הגדול ביותר בהטמעת המערכת- מחסום השפה.

אנו שמחים לראות את הפיתוח המואץ שמתרחש כאן ושמחים לקחת חלק משמעותי ביישומו.

מוזמנים ללחוץ על הקישורים ולצפות בסדרת מוצרי AMBERG בתחום אחזקת מסילה ורכבות בתווך תת קרקעי

גם לכם יש פרוייקט המצריך פתרונות מדידה ייחודיים ומדוייקים?

מוזמנים לפנות אלינו ויחד נמצא לכם את פתרון המדידה המתאים ביותר!

טל: 09-7415043 | דוא"ל: info@etkes.com

חזור >
bottom of page